Julbak

Jag har precis bakat klart! Jag älskar att baka, särskilt inför julen, och även fast det inte blir så snyggt blir det gott ^^ Jag gjorde en plåt med överdrivet stora lussekatter och tre plåtar med lite lagom brända pepparkakor, det är ju så det ska vara! Bullarna ska vara så stora att man inte orkar äta upp dem och kakorna ska smaka hembakta med en liten gnutta bränt, då är allt perfekt!

 

Nu ska jag gå upp och städa mitt rum. Eller rättaresagt mitt sängbord, haha. Mitt rum är städat (nåja, hyfsat iallafall) men mitt sängbord är värsta kaoset, haha. Böcker i mängder, staplade på varandra. Skrivböcker, ramar, blommor, mm. Haha, nä, det är väl bäst att jag sätter fart ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0