Juldressyr

Jag blev borta längre än jag trodde, haha.
Först när jag kom dit kollade jag när alla red dressyren. Det tog ungefär två timmar för alla att rida. Jag såg bara prisutdelningen till första klassen, alla fick medalj, för när andra klassen skulle ha det ropade Lotta på mig. Hon frågade om jag kunde komma imorgon, klart jag kan! ^^
Sedan skulle lite människor rida och jag satt och kollade på dem. Aqua var en av de som gick och hon sparkade med ena bakbenet hela tiden när de skulle galoppera, när de kom in la hon sig ner på direkten så då konstaterade de att hon hade kolik, stakkars liten. De skulle gå med henne och se om det lättade, annars ringa veterinären.
Men nu ska jag gå och tina mina stakkars fingrar, haha ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0