Kall dag med tråkig skola

Idag är det också jättekallt ute! När det är så kallt så blir jag lite trött på vintern, haha. Men det är iallafall fint ute ^^

Skoldagen började med engelska och jag var med i första gruppen som skulle redovisa, lika bra att få det gjort tänkte jag! Redovisade som nummer fyra och fy, jag fattar inte varför jag ska bli så nervös, haha. Enligt mig gick det inte så bra men jag fick vg+ och det är jag nöjd med, även fast min lärare säger att jag brukar vara bättre. Jaja, nästa gång så ^^
Vi hade no efter lunch och vi.. Jag minns inte rikigt. Vi såg på en film om kärnkraft och sedan gick vi igenom lite uppgifter och sen slutade vi, haha.
Nu ska jag iväg till stallet om en stund :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0