Läs inte det här inlägget, det är inte kul

Den här skoldagen har känts jättelång, usch. Första timmen hade vi matte och jag fattade ingenting förän min lärare och jag konstaterade att de skrivit fel i ett exempel. i den här boken är det typ tusen fel och det är inte kul.
Sedan hade vi svenska och skulle skriva en uppsats. Min blev åtta a4 sidor (A) men jag hann inte skriva rent den, det ska jag göra ikväll.
Nästa lektion var engelska och vi hade prov. Fick lite panik när hon delade ut provet och min fråga jag skulle skriva inte var med. Det löste sig iallafall, som tur är. Sedan hade vi idrott och dans. Behöver inte ens prata om det. Kan inte dansa, är för stel, ovig och totalt taktdöv. Fattar inte när jag ska göra vad hur många gånger vi än tränar och står där som ett fån hela tiden, yay. Jaja, nu är det gjort iaf, tyvärr ska vi dansa nästa vecka också.
Vårat brandlarm gick typ också idag. Eller sjävla larmet gick inte men alla dörrar stängdes och det brukar betyda att larmet går utan att vi kan höra det, som vanligt asså. Lärarna visste inte vad det var och sa att det kan vara brandlarmet, men vi stannade inne iallafall. Alltså kommer vi brinna inne den dagen det väl börjar brinna. Jippie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0