Lilla Silver

Jag tog som sagt tåget till stallet idag och hade turen att bli upplockad i början av stallvägen så jag slapp gå! När jag kom dit bytte jag om lite snabbt och sedan pysslade jag med silver en massa ^^ Hon var lite smått irriterad för hon hade fått ett litet sår (hon är så känslig, haha) men var lika mysig och gosig som vanligt. Eftersom jag kom till stallet så tidigt hann jag göra henne riktigt fin innan ryttaren kom.
Jag hjälpte Lina att fota hästar också, bilderna ska säljas i silverfärgade hästskor på loppisen på söndag. Jag vet itne direkt om det blev några bra bilder (jag höll i hästen, hon i kameran) men hon sa att några blev bra iallafall ^^
Madde red Skrållan och det gick bra. De hade Lotta som vikarie så det blev ingen galopp men de fick lära sig att rida på volterna.
Efter att vi gjort iordning Skrållan efter lektionen åkte jag hem och nu ska jag snart gå och duscha :)


Mobilbild, haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0