Lockiga Silver

Silver skulle inte gå förrän sent idag så jag hann pyssla med henne på direkten när jag kom. När jag tog av henne täcket upptäckte jag att både det och hon var dyngsura, usch. Borstade och pysslade iallafall med henne så länge jag kunde och vi hade det bra ^^ Därimot var Curt inte alls på bra humör och stod och retade/bråkade med silver hela tiden, blä.
Madde red Skrållan och jag hann inte se hela lektionen. Det jag såg såg iallafall bra ut, de red en liten bana eftersom det var sista gången. Fick också en julklapp av henne, haha ^^


Kommentarer
Postat av: Emilie

du menar: Därimot var Silver inte alls på bra humör och stod och retade/bråkade med Curt hela tiden, blä.



:P Var bara tvungen (a)

2010-12-16 @ 21:50:04
URL: http://usmilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0