Mörk dag

Jag lyckades ta mgi hem lite tidigare idag så jag hinner vara hemma en stund innan jag måste tillbaka till skolan och julmarknaden. Egentligen har jag ingen lust att gå dit men jag har tyvärr inget val. Sista gången blir det iallafall, aldrig mer!
Skoldagen var.. Blä. Först no då vi fick gå upp i matsalen och se på luciatåg, sedan fikade vi och fick tillbaka våra prov, alla rätt. Sedan slutade vi, typ 1½ timma förtidigt.
Efter lunch hade vi spanska och såg på någon faktafilm, inte roligt. Matten var frivillig men jag gick på den, fick hjälp med ett par tal. Vi hade ingen so och det är därför jag är hemma redan nu.


Inte för att det här är det provet, men ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0