Nanook

Jag red lilla Nanook idag och det var väl intressant. Vi hade lösgörande på schemat så det blev skänkelvikningar från spåret till medellinjen, volter, lite andra saker som jag inte minns och så. Vi red först fram lite och eftersom jag inte ridit honom förut så var det bra. Sedan la vi (jag och Amanda) upp stigbyglarna och red.. Det vi skulle, haha. Han var.. Intressant, haha. Lite tung i huvudet och en aning stel men jätteduktig på skänkelvikningar även om inte jag är det. Han gick även i form lite ibland, bäst i slutet, och även fast det inte var så långa stunder var det kul. Har ju inte ridit honom förut. Lotta såg det också och pekade på honom och frågade om jag kände det, haha. Svårt att missa, han blev så mycket.. Lättare när han gick i form.
Galoppen gick inte så bra, haha. Vi galopperade först precis innan vi skulle sluta och den där lilla killen har inte bäst kondition och var väldigt trött. I varje galoppfattning valde han att bocka istället, haha. Men det blev iallafall galopp och.. Jag minns inte riktigt hur den kändes men jaja, haha. Det är två gånger kvar på terminen så jag får nog honom då också.



Skötte om Silver när hon äntligen kom in från lektion. Hon var jättegosig och söt som alltid och vi hade en bra stund. Inte världens längsta, klockan var vid halv nio (och jag har prov imorgon!), de skulle få mat och jag ville låta henne vila. Men bra hade vi det ändå, haha ^^

Kommentarer
Postat av: s.h

http://www.tokyohive.com/2010/12/arashi-to-release-their-live-tour-dvd-arashi-10-11-tour-scene/ <- ny arashi dvd ska komma ut XD

2010-12-09 @ 06:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0