Nyår!

Idag är det nyår då. Eller egentligen imorgon, då börjar det ju, men ikväll blir det lite fira. På dagen/eftermiddagen (klockan ett, helt enkelt) ska jag till stallet. Blir nog borta hela eftermiddagen, men finns det något bättre sätt att fira nyår på än i stallet? ^^
Ikväll ska vi "fira" då. Vi äter alltid.. Ja, inte minns jag vad det heter, haha, men något speciellt (och gott!). Sedan blir det väl att sitta uppe till tolv. När jag var liten gick jag alltid ut vid tolvslaget och kolade på fyrverkerierna, men de senaste åren har jag stannat inne med Daisy och Katten, de gillar inte allt smällande. Tror jag ska slinka ut en liten snabbis och kolla hur min kamera reagerar, men vi får se ^^
Men nu ska jag gå och göra nått kul. Ha en bra dag allihopa ^^


Förra året ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0