Och så hade man plötsligt lov!

Vi började dagen med att baka. Det finns fyra kök, alltså var vi fyra grupper som bakade olika saker. Jag var med i gruppen som bakade kärleksmums eller vad det heter. Vi hade väl rätt kul undertiden antar jag, jag minns faktiskt inte, haha. Alla blev iallafall klara och ingen eldade upp något.
Efter lunch gjorde vi en supersnabb städning av klassrummet och sedan fikade vi. Klassen hade tillsammans köpt en present till våran mentor (hon slutar efter jul) så de gav vi också. Hon fick ett armband med en bricka där det stod "9:2" (våran klass heter det, haha), en korg med olika chokladaskar, stora doftljus och lite annat smått och gott och sist fick hon också en fotobok med foton på klassen. Bilder från igår när vi är i full fart med att leka och så, haha.
Sedan fick vi våra betyg och jag är nöjd med mina. Har räknat ihop mina poäng och när jag tagit bort ett ämne (som man ska göra om man läser moderna språk) så har jag 295 poäng, helt nöjd ^^
Sist fick vi alla en liten julklapp av Catrin och det är den jag pysslat med sedan jag kom hem. Det är som en rubrikskub men endå inte, haha. Det handlar om att tänka och vara smart, men inte om färger. Man ska sätta ihop en liten.. Figur, haha. Jag fick den svåraste (alla fick olika sorter och så), inte så kul, hehe. Nä men den verkar jättelätt men är svårare, blir snart galen på den, haha. Men jag är så nära en lösning nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0