Och Silver behövde bara gå en halv lektion idag

När jag kom till stallet började jag göra Silver ren. Borstade först av henne lite snabbt och kratsade hovarna för hon skulle gå, men sedan hann jag borsta henne nogrannare och fixa allt annat. Satte på benskydden och sadlade. Klockan hann bli halv (när de börjar) och när den var tjugo i sadlade jag av henne, ryttaren verkade ju inte komma. Tio minuter senare kom iallafall ryttaren, när halva lektionen gått. Det blev till en snabbsadling, tur att hon var ren iallafall.
Kollade på en lektion sen. De hade avslutning och några red barbacka och de fick hoppa lite smått. Det gick bra för alla men en åkte av. Dock satt han upp igen så jag tror inte att det var någon fara.
Pysslade lite med Silver efter lektionen för henne andra ryttare kom aldrig. Tvättade och så också, och när jag var klar med allt åkte jag hem, haha ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0