Ögon som en sten

Jag är trött i ögonen, haha. Därför tänker jag gå och lägga mig, och jag tvivlar på att jag orkar läsa. Kvällen har varit bra, har ätit popcorn (självklart sånna man poppar i kastrull!) och kollat på tv med familjen. Jag är en sån där person som aldrig brukar kolla på tv och när jag gör det, som lördagskvällar, kollar jag på det som min familj kollar på, och det är tillräckligt för mig, haha. Förut var det varje fredag med doobidoo och nu har det varit varje lördag med Så mycket bättre, det är jag faktiskt helt nöjd med ^^
Men jaja, nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon blir det julshow i stallet och jag ska vara där redan tio för att förbereda. Funderar på att sova till åtta, det borde jag hinna, och sedan sätta fart. Men iallafall, ha en bra kväll allihopa ^^


(jätteintressant bild, jag vet)

Kommentarer
Postat av: s.h

HAHAHAHAH, JAG VART SÅ SJUKT RÄDD. JAG TRODDE DET VAR DITT ANSIKTE, INTE EN HUND, HAHAHAHA

2010-12-11 @ 21:31:28
Postat av: julia

älska designen (y)

2010-12-13 @ 18:53:05
URL: http://julialandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0