Saker att göra

Jag har rätt mycket att göra idag så ni får klara er utan mina inlägg, hahaha.
Först och främst ska vi åka iväg till lillhästen i stav för att köpa nya chaps till mig. Mina har gått sönder x antal gånger och är allmänt slitna så det är dags för nya. Jag vill ha ett par sånna där som jag redan har, ni vet. Helt vanliga som man kan köpa var som helst, billiga och svarta. Det finns ingen anledning att köpa något dyrt när jag ska ha det i stallet, haha.
Vi ska kolla på ett par vinterridskor också. Jag har ett par stövlar men de är så klumpiga att jag omöjligt skulle kunna rida i dem, kan knappt gå i dem, haha. Vet inte om vi kommer hitta några men gör vi det är det bra, annars får jag överleva ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0