Sista dagen, äntligen

Idag är det sist dagen, om ett par timmar har jag lov!
Nåja, det kanske är mer en ett par timmar men ändå, det är idag man blir fri, haha. Först ska vi bara baka på förmiddagen och på eftermiddagen måste vi städa först men sen, då är det avslutning! Sitta i klassrummet och få sina vita kuvert innehållande information och betyg, haha. Det blir tredje gången vi får betyg nu. Egentligen är det inte alls spännande, man vet det mesta innan, men alla verkar ändå lika glada (eller besvikna?) när man sitter där, haha.
Nä, nu ska jag gå och göra mig klar. Ha en superbra dag nu, alla ni som inte har lov och ni som har det redan ^^


Jag har inga julbilder :<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0