Sista skoldagen med måsten

Det känns lite omotiverande att skriva om skolan när man precis har kommit hem och det är lite svårt när man har en katt som sitter framför den, haha. Iallafall, vi hade mentorsträff på morgonen och vi fick tillbaka våra matteprov. Jag fick 18/20, hade ett slarvfel på ett tal som gjorde så att jag tapapde två poäng men jag är nöjd. Det gjorde så att jag får behålla mitt mvg i matte. Sedan hade vi svenska och vi fortsatte läsa. Fick också reda på vad jag får i betyg (so och svenska) den här terminen, mvg på dem också ^^
Sedan hade vi musik och jag sjöng min jävla låt, haha. Det lät säkert superilla (för det första sjunger jag dåligt, för det andra var jag sjukt nervös, ingen bra kombination) men nu är det iallafall gjort! Gjorde inget mer sen, haha.
Efter lunch var det slöjd och någon kul människa hade snott min stickning. Fick alltså börja om från början och det var sista lektionen, jippie. Hann inte komma så lång men blev iallafall "klar". Det var sista såslöjdslektionen för mig och det är så skönt.
Efter att vi slutat gick jag till nolärarens arbetsrum för att fråga vad jag fick på min uppsats. Fick ett mvg på den vilket gör att jag får det i betyg i år också, så skönt ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0