Skolan och berga

Nu har jag precis kommit hem från öppet hus på berga! Jag ska berätta om det men först lite om skoldagen.

Vi hade so första timmen och jag skrev på om humaismen. Nu ska jag bara lära mig min text utantill och sedan kan jag redovisa. Jag och Sanna (och några andra) behövde gå tidigare för vi var matvärdar så hela rasten tillbringades i matsalen med att torka bord. Jaja, vi slapp undan rätt lindrigt och fick gå straxt efter tolv.
Sedan hade vi spanska, prov. Provet var jättelätt men jag har säkert en massa fel, haha. Vi fick gå när vi var klara ^^



Johanna och hennes pappa kom och hämtade upp mig (det tog bara typ en kvart för mig att fatta var de hade parkerat, haha) och sedan åkte vi till berga för öppet hus. När man kom dit var det först lite information och sedan rundvisning. Vi fick se hästarna, korna och grisarna och allt sånt och dte var kul, men nu stinker jag gris, haha.
Carro, ridlärare på Blåkulla som bla. har sandra, jobbar där och jag fick se henne ha lektion lite, blev förvånad när jag såg henne även fast jag förmodligen vetat innan att hon jobbar där ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0