Snart ska jag släpa upp mitt täcke för trappen och sova mig frisk

Även fast jag mått jättedåligt hela dagen så har jag ändå haft en rätt bra dag (men blä vad jag är trött på att hosta). Först kollade jag, som sagt, på Death note. Sedan läste jag fyra manga böcker och såg på en annan japansk film. Nu tänkte jag snart gå och lägga mig, man säger ju att sova är bästa sättet för att bli frisk. Imorgon är det stallet som gäller, hur dåligt jag än mår. Tänker inte missa sista stallördagen! Imorgon kommer också (äntligen!) Amanda igen, hon har missat en massa lördagar i rad nu. Då är den enda jag saknar Fanny, haha. Men henne ska jag endå se till att träffa, har ett paket att leverera från ett barn i stallet.
Men ha en bra kväll allihopa ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0