Söndag

Jag ställde väckarklockan på tio över tio idag, det var så länge jag (klockan tolv på natten) räknade ut att jag kunde sova och ändå hinna med mina läxor. Jag har två uppsatser att skriva, två prov att plugga inför (+ matteprov nästnästa vecka) och en redovisning nästa vecka (alltså veckan som börjar imorgon). Jag har inte börjat med någon av sakerna även fast allt ska in snart och den ena av uppsatserna är.. Stor. Jaja, jag ska börja nu och så får vi se hur långt jag hinner komma idag.
Jag hoppas ni får en bra dag ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.tokyohive.com/2010/12/arashi-performs-love-rainbow-hatenai-sora-with-matsushita-nao-at-fns-music-festival/ <- arashi uppträdande ifrån igår :)

2010-12-05 @ 11:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0