Sten och annat

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska gå och lägga mig eller inte. Klockan är nästan ingenting, men samtidigt är jag trött som.. ja, en sten. Det verkar inte spela någon roll hur många timmar jag sover, jag är ändå lika trött varje kväll. Fast det kan ju vara positivt också, haha ^^
Jag läste precis ut boken jag höll på med, The Giver (läs den!) så jag får välja ut någon annan. Med tanke på att jag nog har.. tjugo olästa böcker på mitt sängbord (+ en del manga) borde det vara lätt, men nejdå. Först måste jag komma på vilket humör jag är på, vilken boksort jag är sugen på och hur.. Tungt ämne den får handla om. Visserligen håller jag på med en bok av stephen king nu, men det är min skolbok så ja.. Vi får se hur det blir ^^



Hahah, det här blev ett jättetråkigt inlägg men ja.. Det är så det ska vara ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0