Stalldag, mohahah

När jag kom till stallet så hjälpte jag till att göra iordning skrållan och fixade några småsaker med Silver, hon skulle gå på lektion. Sedan så kom Matilda till stallet (amanda hade dissat oss idag så det var bara jag och sandra) och det var kul, haha. Hon fastnade i en snöhög också, mohahha. Kollade på en lektion lite och när Silver kom in fixade jag med henne tills hon var helt fläckfri, haha. Den snyggingen är ju klippt nu så då är det lättare att hålla henne ren.
Jag ledde Bandit på prova på och det gick bra. Efter det hjälpte jag ryttaren att fixa honom och sedan behövde vi fodra, jag tog betfor i stora stallet.
Sedan var det lunch och jag åt med Sandra, matilda, Louise och Emilie (tror bara det var vi? Annars får ni förlåta mitt dåliga minne, hehe. ELLER Emma kanske också var med?? Jag minns inte om hon åt eller inte.. Fan, jag har dåligt minne, haha) och sedan smörjde vi i några timmar och hade kul, haha. Fast det var bara jag och Lollo som var sega så de andra lämnade oss, haha.
När vi smörjt klart fick jag fota eme och Dillon lite och Matilda och Amigo, sedan så snodde en viss liten eme min kamera och tog lite bilder på Silver/(Curt)/Silver och mig.
Jag åkte hem vid fem efter att vi fodrat ^^


Den här bilden ser lite mysko ut, haha. Jag lovar, Silver tycker om det, även fast det inte riktigt ser ut som det på den här bilden ^^
och det är Eme (Emilie) som har tagit bilden, men det skrev jag ju lite högre upp, haha

EDIT: Jag har inget minne alls att jag gav inlägget den här rubriken och inte fan var det medvetet, haha. Jag blev sjukt förvånad när jag loggade in på bloggen, haha

Kommentarer
Postat av: Emilie

Men bilden är faktiskt den finaste som jag tog på er två :') Jag tycker om den grymt mycket :'D

2010-12-04 @ 20:52:00
URL: http://usmilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0