Vanlig skoldag

Skoldagen började med (förutom att jag gjorde lite matte) engelska och vi tränade inför de nationella proven. Hörförståelse. Första delen var rätt enkel, ett lugn tempo och man hann tänka och så, nästa del gick tyvärr i en rasande fart och jag hann med nöd och neppe svara på allt. Vi hann inte rätta den delen utan det ska vi göra på tisdag när vi har nästa engelskalektion.
På no'n hade vi prov då och blä säger jag bara. Det var med saker vi inte gått igeom och så.. Jaja, det var bara ett g-prov för att få godkänt i det här området, de högre betygen hänger på uppsatsen.
Vi slutade när vi var klara med provet. Jag och sanna satt och filosoferade ett tag tills jag skulle till stallet, tåget var typ en kvart sent, haha.


Bilder från i tisdags

De där byxorna ska vara svarta.. Haha ^^


Vi skulle se arga ut


Och glada, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0