Varit på posten

Sakerna jag beställde från yesasia (sida där det finns saker med arashi, brukar handla där) precis innan jul kom idag, en vecka för tidigt! Samtidigt som jag beställde åt mig (skiva + dvd) så ville Pooni att jag skulle beställa till henne också. Hon köpte en bok (den är skittjock, typ 400 sidor och på japanska, haha) och sedan så fick hon välja något som hon skulle få i julklapp. Nu är det visserligen ltie efter jul men ändå. Så nu har jag varit iväg till posten för att skicka upp sakerna till henne. Frakten gick på 85 kronor, inte så farligt ^^


Ett sånt här snyggt kuvert har du att vänta på, Pooni ^^

Nu ska jag iväg till Elsa och Adelina. Sega? Javisst, men så mycket är inte klockan, haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0