Det snöar i Stockholm

Snön öser ner just nu! Det har blivit ännu ett täcke på marken, och de hade in plogat så mina skor är blöta, haha.
Förutom det har jag haft en okej skodag, inte direkt den bästa i mitt liv. På so:n fortsatte vi skriva, jag är uppe i typ 18 handskriva A4-an, och jag fasar för att skriva rent dom.
På matten jobbade vi vidare och jag rätade ut lite frågetecken, och på engelskan fick vi reda på vilken del av arbetet vi ska redovisa. Jag fick "The space trip", så till näst-nästa vecka ska jag lära mig min text utantill.



Till lunch så fick vi någon biff/köttsak och potatis, eller det var iallafall meningen att vi skulle få det. Vi gick dit efter våran sista lektion, som vanligt, och när vi kommer dit får vi veta att potatisen är slut! Så vi satt där och fick äta en sån där köttklump till lunch bara, gott.. Senare tog tydligen dom också slut, så jag vet inte riktigt vad resten fick göra.

Vi hade svenska efter lunchen, och jag kan väl inet påstå att det gick så bra, vi är en grupp som inte är så bra på att jobba med varandra direkt. Men vi kom en bit framåt och är klar med en av två uppgifter. Efter svenskan hade vi spanska och då hade vi först prov och sedan översatte vi någon text, och jag kan inte direkt påstå att det var kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0