Flytta hemifrån

Jag har precis kommit hem från skolan nu.
På mentorsträffen hade vi matteprov, och jag vet inte riktigt hur det gick. Det var ett oförberätt prov från kommunen, så det var med saker vi inte har jobbat med på länge, så vi får väl se, haha ^^ Vi fick också reda på resultaten till våra "riktiga" matteprov som vi hade i torsdags. Jag fick tydligen 36½/40, ett halvt poäng från mvg.
På engelskan hade vi redovisning, men bla. min grupp hann inte, så vi ska göra det på onsdag istället.
På hemkuskapen fortsatte vi att flytta hemifrån, haha. Vi skrev upp saker att köpa, och oj vad svårt det är att komma ihåg allting som behövs! Tur att det är några år kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0