Matvärd

Jag har precis kommit hem från skolan.
Min dag har inte varit den bästa, haha. Först hade vi so, men den har jag inte så mycket minnen från. Efter det skulle vi ha matte, men vi hade engelskaprov istället för bla. jag skulle vara matvärd efter det, och då missar man sista lektionen innan lunch, och det var engelskan. Provet gick inte så bra, det var med ord jag aldrig sett förut. Jag tror jag får g iallafall :)
Det var inte så kul att vara matvärd, men det förstår ni väl? Torka bord hela långrasten, inte kul, haha.
Efter lunch hade vi svenska, och det blev lite trassligt för en i min grupp var sjuk. På spanskan som vi hade efteråt jobbade vi med då-form.

Jag hoppas att ni har haft en bättre dag än mig ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0