Min mobil är elak

Jag har haft en helt okej skoldag, och eftersom vi var på ungdomsmottagningen missade vi både svenskan och spanskan ^^
En dum sak som hänt är att min mobil har blivit jättekonstig. I flera månader har den stannat och hängt sig så att man har fått starta om den, men det har inte varit så jättejobbigt, men igår började den med att byta visningsbild två gånger och döpa om alla mina låtar, och idag så började den med att byta visningsbild igen och sedan raderade den alla mina låtar, bilder och videos :(



Ikväll ska jag rida :) Jag ska rida Bandit, en av fjordingarna. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, men någonting inom dressyr blir det förmodligen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0