Nya spel

Spelen har kommit nu! Jag beställde dom på kvällen i söndags, och nu har jag dom här framför mig! Så himla snabba de var med att skicka ut dom, jättebra! Gissa om jag längtar efter att få spela! :D



Jag har haft en bra skoldag, först bild, sen no och sist teknik.
Bild läraren var sjuk, så vi hade vikarie. Det gick väl så bra en bildlektion kan gå för mig, haha. Jag blev klar med en till bild iallafall, så nu har jag bara en kvar :)
På no:n som vi hade sen minns jag inte så mycket av, men vi läste lite på datorerna och så. På tekniken hade vi först matte, för vi missar en lektion på torsdag, och sedan det vi skulle göra. Vi delades in i grupper och vi ska jobba om en uppfinning. Jag gick efter halva tekniklektionen, det var min tur att ha kontroll hos skolsyster. Jag kan tyvärr meddela att jag bara är 160,5 cm lång, vilket jag är ledsen över. Det är inte kul att vara kort :/ Förutom det så gick det bra där och sen gick jag hem direkt efter det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0