Sen uppdatering

Förlåt för att jag inte uppdaterade mer igår, jag glömde helt bort det!

Jag var i stallet igår, som vanligt. Jag skötte om Silver som var på bra humör som vanligt och jag hann fixa allt med henne innan våra nybörjare kom, och det var tur för den som skulel ha henne hämtade bara sadel och struntade i att borsta och kratsa hovarna. Madde fick Blue idag, vilket hon var väldigt glad över innan ridningen, men sen, när hon upptäckte hur seg Blue är, så ville hon byta, haha. Jag tror nog hon får rida Blue några gånger nu.
Efter deras ridlektion fick jag lära två av de i gruppen hur man mockar ridhuset och sen åkte jag hem vid halv 7.
Jag hade en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0