Söta lilla Cream

Jag kom hem från stallet för en stund sen, så det blev inte så mycket tidigare iallafall, haha ^^
Anledningen till att jag var där längre än jag planerade var att Fanny var där fast hon sa att hon inte skulle komma, och då blev det roligare ^^
När jag kom fixade jag med Silver och hjälpte en tjej att göra iordning henne för hon skulle rida. Hon var på bra humör idag och lika gullig som vanligt.
Efter att de gått ut tvättade jag hos Silver, och sen fodrade vi med hästarna. Jag gick också och skrev i skötarboken. Lotta nämnde min prao idag, och hon sa att hon skulle köra med mig, haha :)
Efter det så gick jag och (försökte) gosa lite med Cream en stund. Det är en häst som är.. Väldigt sur att göra iordning, och nu har hon varit halt i nästan ett år tror jag, hon har en cysta i bakknät, så hon ska avlivas :( Det är så synd, för jag gillade att rida henne.
När jag var där inne såg jag iallafall att hennes vattenkopp var helt svart av smuts, så jag stog och skrubbade bort det, och sen tog jag en skurborste och kämpade för att få bort allting i krubban.
Efter det så gosade jag lite mer med henne, jag hittade henne speciella ställe ^^
Vi stannade till ungefär sex och sen kom mina föräldrar och hämtade oss.


Kommentarer
Postat av: johanna

åh så söt! :)I

2010-02-11 @ 22:03:21
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0