Stalldagen igår

Förlåt för att jag inte bloggade igårkväll, jag glömde helt bort det!

När jag kom till stallet så borstade jag ur Silvers strykkappor och satte på henne dom, för den som skulle rida henne hade glömt det. När de gått ut så började jag tvätta inne hos henne. Då kom en som skulle rida i gruppen som redan gått ut, så då gjorde jag iordning Trixa så snabbt det gick och när de kommit ut fortsatte jag hos Silver.
Madde skulle ha konsum idag, och vi gjorde iordning honom. De hoppade på lektionen och det gick bra. En ramlade av för att Curt stack och mamman tappade grimskaftet, men hon gjorde sig inte illa.
Först så sprang vi över halvt upphöjda bommar, och sedan fick de hoppa ett litet hinder några gånger. Ingen mer åkte av och alla ledare tog sig över dom, haha ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0