Tema: Kärlek

Idag hade vi temadag i skolan, och temat var kärlek.
Jag tycker inte att dagen var så jättekul, men självklart bättre än en vanlig skoldag. Först hade vi frågelådan och då fick vi ställa frågor till killarna (genom anonyma lappar) och de till oss. Efter det hade vi nått som hette "Love love love" och jag vet inte riktigt vad det var. Vi fick svara på lite påståenden och så.
Sist idag hade vi slöjd, fast det hade vi egentligen inte. Vi fick göra varsitt hjärta av papper, och de som blev klara fick så kuddar, men jag sydde ingen.


Kommentarer
Postat av: - Jennifer -

Hej bloggisar!

Kika gärna in på min blogg och ställ en liten fråga angående min frågestund jag har just nu.

Pussis

2010-02-18 @ 17:34:08
URL: http://jennfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0