Teori-dag

Jag är hemma från en väldigt lugn stalldag.
Alla ponnygrupper förutom den första hade teori idag för att inte behöva dela ridhus med en annan grupp, och det gav oss en massa tid över. Jag minns inte riktigt vad vi gjort, men kul har det varit iallafall ^^
Jag pysslade med Silver, och när jag var klar med det började jag med Darius. Han var lite tjurig och bet mig nog minst tio gånger, haha. Det som var så gulligt var att han först kollade på mig, sen puttade och sen bet han tag lite löst i jackan, vilket gjorde att det inte kändes alls.
Vad vi mer gjorde minns jag faktiskt inte, mer än att Amanda och Fanny hade rykttävling och jag var domare. Fanny vann med tre poäng, så himla jämt var det mellan dom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0