Tidig Torsdag

Jag har redan slutat, så jag är hemma nu :)
Egentligen har jag inte slutat, utan våra datorer i skolan fungerade inte och alla i klassen behövde en, så efter 1½ timme utan någonting att göra (vi underhöll oss med att kasta flygplan och pappersbollar) så fick vi gå hem för att göra det, så det är vad jag ska göra nu.
Jag har haft en okej dag. Spanskan var inte det roligaste, och provet var inte direkt på det de skulle. Sen hade vi matteprov, och det gick så himla dåligt, haha. För första gången i mitt liv var det en uppgift jag inte änns kunde gissa på, och det var en massa andra som jag vet att jag har fel på :( Jag får väl hoppas att det går bättre nästa gång ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0