Lördag

Jag är hemma lite tidigare idag för de stängde tidigare.
Jag har haft en jättebra stalldag tillsammans med Fanny iallafall :)
När jag kom till stallet hjälpte jag en tjej att göra iordning skrållan och sen hjälpte jag en annan att sitta upp på Konsum. När jag kom in i stallet igen hade Fanny kommit och vi gick ner till ena hagen där det var ute lite hästar, bilder kommer lite längre ner.
När vi kom in hade det kommit lite barn från nybörjargruppen och jag hjälpte Linnea att göra iordning Daim. De hade Lotta som ridlärare och red över lite bommar. Jag fick släpa bommarna, haha. Jag fick också stanna och hjälpa till lite som jag brukar :)
Jag minns faktiskt inte riktigt vad vi gjorde sen, men vi behövdes inte på proa på ridningen så vi gick och åt lunch.
Efter att vi ätit så smörjde vi och sen fixade vi med hästarna ^^


Timmy och Konken


Milton och Konken


Timmy och Konken


Timmy, Konken och Milton


Konken, Milton och Timmy


Milton och Konken


Goliat, har en massa sår överallt efter att ha blivit biten


Milton


Timmy


Trött Meja


Silver <3


Silver <3

Förlåt om det blev lite mycket bilder, haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0