Bara för att Silver är min söta lilla fiskmås ^^

Som ni kanske märker på rubriken så fick jag Silver igen iallafall, även fast jag inte trodde det.
Vi hade samma vikarie som förra veckan, dock var det hundra gånger bättre idag. Hon lät mig nämligen rida på mitt eget sätt och då var det roligt för både mig och lillflickan. Vi höll dock på med en övning lite för länge tycker jag, vi borde ha varierat lite mer, men det gör inte så mycket ^^
Vi började med att galoppera på volter, först i ena varvet, och sen när vi var i andra varvet fortsatte vi ut på fyrkantsspåret. Jag lyckades faktiskt flytta ut henne helt för skänkeln och vidbehålla galoppen, och det har jag aldrig testat förut. Hon blev också jättepigg och ville inte alls sakta ner sen, haha ^^


Silver är verkligen världens underbaraste häst!


Kommentarer
Postat av: thea

okej va roligt då. hur länge har du skött henne då? :)

2010-01-13 @ 22:13:33
URL: http://tthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0