Minnen från sommaren

Först måste jag bara börja med att säga att jag faktistk tänkte gå och lägga mig tidigt idag, redan vid halv tio faktiskt. Jag trivs inte med att sova bort halva dagarna och eftersom jag gärna ligger och läser en timma på kvällen så funkar det inte att gå och lägga sig sent, men så blev det inte. Det var nämligen så att jag började chatta med en tjej från ridlägret på Karlshem jag var på i sommras, och nu har tiden bara sprungit iväg!
Vi började prata om allt som hände i somras och det gör så att man minns allt kul som hände!
Jag saknar verkligen sommaren på Karlshem med Angelika, Johanna och Vagebond <3


Vagebond, hästen jag hade i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0