Ett inlägg mitt i matlagningen

Vi kom inte hem förrens vid elva-tiden igår, så jag gick och la mig på direkten.

Jag hade ställt väckarklockan på nio idag, men jag orkade inte gå upp då, utan låg kvar till kvart i tio istället. Sen dess har jag suttit här och så läste jag en bok ^^ Just nu lagar jag faktiskt lunch.
Jag har inte så många fler planer för dagen förutom att jag ska till stallet, som öppnar idag. Jag tänkte åka dit till halv fyra, så jag har lång tid kvar innan jag måste åka. Det är också en himla tur, för jag måste hinna platta håret och en massa sådant.
Oj, nu kokar min mat för fullt, så jag hinner inte blogga mer! Vi hörs senare :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Jodå, allt bra med mig..;)

2010-01-04 @ 12:30:56
URL: http://mittwonderbaraliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0