Först stalldagen iår

Jag har precis kommit hem från stallet nu ^^
Jag hade det bra, men Fanny var inte där (hon är i London) så jag var med Amanda.
Jag kom dit vid halv fyra, som jag sa att jag skulle, och Silver skulle inte gå förens kvart över fem, så jag hade tid att pyssla med henne ^^ Hon var på riktigt bra humör idag. Hon var så snäll fast jag borstade henne både länge och väl och försökte fixa till hennes man, som bla. är världens ojämnaste. Det är nämligen så att hon är så himla hårömm att de klipper den istället för att rycka, och då blir den inte så jämn.
Jag hade en riktigt bra kväll och det var underbart att få träffa Silvertjejen igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0