Sherdil - En barndoms film

Imorse så såg jag och Fanny på Sherdil på våran nya video, den funkerade precis som den skulle :)
Vi märkte nu vilka dåliga skådespelare det var, vad dåligt de red och vad dåligt det var filmat, haha.

 

Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit ute och åkt bil en stund. Först hämtade vi mormor och sedan åkte vi till först en tygaffär och sedan en mataffär. Jag satt kvar i bilen och lyssnade på musik hela tiden.

Jag älskar att åka bil. Ju längre desto bättre. Jag tycker det är så mysigt, så avslappnande och.. Jag bara gillar det. Som att åka ner till Göteborg, jättemysigt! Samma sak att åka till Gotland och sitta i flera timmar på en båt, underbart! Jag bara älskar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0