Vilken häst blir det idag då?

Idag var det inte lika lätt att gå upp, haha.

Idag börjar ridningen, och än så länge har jag inte besämt mig för när jag ska åka dit. Jag vill vara där till fyra, och då hinner jag se när Fanny rider också, men det är lika kallt idag som igår, och jag vill inte vara helt stelfrusen, jag rider först klockan sex. Men jag har fortfarande tid att fundera på som tur är :)
Vilken häst jag får rida idag har jag ingen aning om, för när det har varit lov och så kan man få vem som helst, för ingen är upptagen. Så jag får väl en fjording ;) (Om någon inte vet det så är jag inte så förtjust i de tre fjordingar som står på våran ridskola.)
Jag vet inte heller vilken ridlärare vi kommer ha. Det är nämligen så att Lotta, våran ridlärare, skulle vara bortrest, men hon är redan tillbaka. Så förmodligen har vi henne, eller så har vi vikarien vi skulle ha haft.. Hmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0