Nya ridhandskar

Nu har vi varit och tittat efter lite mer varma ridkläder!
Vi åkte till Lillhästen i Stav för att leta efter varma ridbyxor och handskar till mig och handskar och en jacka till min syster. De hade inga ridbyxor kvar, så jag köpte bara ett par fodrade ridhanskar, och det gjorde min syster också. Hennes handskar är dock mycket varmare än mina eftersom hon rider ute medans jag rider i ridhus.



Som jag redan berättat (många gånger) börjar ridningen idag, och jag vill helst vara i stallet till klockan fyra, men min mamma är inte så postivit inställd till det eftersom det är så kallt och hon tror att jag kommer vara stelfrusen när jag börjar rida, så det verkar som att jag inte kommer få komma förrens till klockan fem. Hon säger "Det finns ju andra dagar när det inte är lika kallt", men det är just det det inte gör. Det är idag eller aldrid, och nu blir det visst aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0