Favoritbloggen

Jag har precis ätit middag nu :)

Sitter och chattar med Pooni just nu. Hon har precis raderat sin blogg. Eller rättare sagt så har hon tagit bort alla sina inlägg, men har kvar bloggen för att kunna göra en comeback när hon känner för det. Jag sak inte avslöja någonting, eftersom det är hennes blogg, men det blir riktigt kul när hon börjar igen!



Jag har inte riktigt bestämmt mig för när jag ska gå och lägga mig idag. Halva mig tänker att jag borde gå och lägga mig tidigt, om ungefär en kvart, medans halva mig skriker "Det här bli sista kvällen du kan vara uppe innan skolan börjar, ha kul!", och det gör att jag inte riktigt kan bestämma mig. Vi får väl se hur det blir ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0