Torsdag i stallet

Jag ska till stallet om en stund :)
Jag är inne på min andra termin av att sköta på torsdagar. Innan dess var det tisdagar eftersom min syster rider då, men nu rider hon så sent att jag inte hinner. Det är jag glad över, för torsdagar är en av de bästa stalldagarna.
Fanny är där, vilket hon är alla dagar jag är där. En nybörjarlektion är klockan kvart över fem, och i den gruppen leder jag en tjej som heter Madde. Fanny leder hennes lillesyrra, Amanda, och hon är nästan 6 år, så himla liten ^^

Jag vet inte rikitgt vilken tid jag åker. Mina föräldrar vet inte när de kommer hem idag och det är någon av dom som ska skjutsa mig. De borde komma senast halv fyra, om jag har tur. Så därför måste jag gå och byta om nu, så jag är berädd när de kommer :)


I brist på annat-bild


Kommentarer
Postat av: thea

va mysigt med att vara i stallet, saknar det nu när det har varit uppehåll under julen. men nästa vecka är det dags igen, :)

2010-01-07 @ 18:18:42
URL: http://tthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0