Badminton och film

Nu har jag precis kommit hem från min första skoldag iår ^^
Jag har haft en bra dag faktiskt. Först hade vi gymnastik. Vi började med en springuppvärmning (den är inte rolig) och sen körde vi Flaggan. Mitt lag vann som tur var, förlorarna straffades med armhävningar. Efter det hade vi tid kvar och då fick vi välja vad vi ville göra. Jag körde då badminton med några killar i min klass.
Ibörjan sög jag verkligen, jag missade nästan varje boll, men sedan slog det mig att jag missade hela tiden eftersom jag trodde att racket var kortare än det var, så när jag siktade "längre ner" så träffade jag! :D

Efter lunchen, som till allas stora glädje bestod av tacos, hade vi elevensval. Först blev vi indelade i två grupper eftersom vi var så många och sen fick vi fylla i ett papper om vad vi vill göra alla tillfällen. Efter det så såg vi på en film, jag vet inte riktigt vad man ska tycka om den..
Men det var skönt att bara sitta och kolla! :D



Har ni haft en bra fredag än så länge?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0