B som i.. Björne?

Nu är jag hemma från stallet!
Idag var en riktigt bra dag ^^ Linnea hade Daim och de red en liten bana, och det gick också bra. Alla hade dock lite svårt att sitta upp igen efter att de suttit av, haha :)
Det kom en ny stor häst, som nu är den största i stallet tror jag. En femåring på 175 cm i mankhöjd. Riktigt söt, och vi får väl se hur den kommer fungera här. Jag vet inte vad heter men namnet ska tydligen börja på B.
Jag fick också göra iordning den nya ponnyn, Conquest (eller något sådant) heter den. Jättesöt och så, men tyvärr väldigt sur, så jag fick hjälpa den som skulle rida.

Fanny var där, som tur var, och vi hade riktigt kul. Vi sålde hästar till varandra, haha. Vi gick runt till alla hästar och berättade om dom för varandra och så fick man besikta dom och så. Jag valde Silver (A) men annars hade jag valt Moonlight tror jag, haha ^^ Fanny valde en stor häst, Napach, som är riktigt söt, men annars skulle hon nog ha valt konken (conquest).


Cream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0