En lördag i stallet

Oj vad trött jag är nu!
Anledningen till att jag är uppe såhär tidigt en lördag är att jag helt enkelt ska till stallet idag. Jag är där varje lördag, för er som inte vet det.
På lördagar har jag också en liten tjej jag hjälper, Linnea. Henne har jag hjälpt i ett år nu. Hon är duktig och så, men hon är så himla liten (hon fylde nyss sex år) och kort, så när hon får lite större ponnysar (b-ponnysar) så når hon inte att skänkla och så. Därför får jag vara med och hjälpa till lite :)
Prova på ridning är det också, men efter det är ridlektionerna slut och det brukar bli lugnt i stallet.
Jag kommer inte komma hem förrens vid halv sex, så det blir ingen mer uppdatering tills dess, men det klarar ni er nog utan ^^


Cream - Har en cysta i bakknät och kommer inte bli frisk :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0