En pigg morgon

Godmorgon :)
Av någon konstig anledning känner jag mig mer pigg idag än de andra dagarna, haha ^^ Det kan visserligen ha någonting att göra med att jag vet att det är ridning idag och att jag borde få Silver, men det är det inte säker att jag får, men man kan hoppas ^^



Idag minns jag inte riktigt vilka lektioner vi har, men jag tror det är so, matte, engelska, svenska och spanska. Det blir en dag med många lektioner mot vad vi är vana vid, så det blir lite jobbigt. Men vi slutar fem över tre, så det gör inte så mycket. Det är värre imorgon när vi slutar tjugo i fyra.
Nu måste jag gå och klä på mig lite så jag hinner till skolan i tid, jag börjar tio över åtta.

Ha en bra dag! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0