Ett trasigt täcke

Idag när jag kom till stallet så skulle jag ta av Silver hennes täcke, som vanligt. Det är alltid ganska jobbigt att få av, för ena bogspännet är ganska tajt och man får verkligen jobba för att få upp det. Och gissa vad som hände idag? Täcket hade gått sönder. Den här saken man trycker ner för att själva "kroken" ska öppa sig hade låtsnat. Det var riktigt svårt att få av, dra här, trycka där och dra upp där, haha xD Men det gick iallafall tillslut. Jag hoppas att de antingen lagar eller köper ett nytt täcke, för idag märkte jag också att ett av bensnörerna gott sönder, inte bra.

Silvergumman var iallafall på riktigt bra humör idag ^^ Hon var så snäll medans jag borstade henne, tillochmed när jag fixade till henne man, och när jag borstades hennes ansikte myste hon :)


Kommentarer
Postat av: sandra i stallet

hoppas värkligen att si'lver får ett nytt täcke:-):-)

2010-01-19 @ 20:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0