Gamla fanfics

Jag har suttit i några timmar nu och läst igenom gamla fanfics om Tokio Hotel som jag gillade förut. Jag gillar mest att läsa sorgliga, så jag har fått gråta riktigt ordentligt, haha xD Jag måste erkänna att de inte riktigt var så bra som jag mindes dom, men det gör inget ^^
Jag kom också in på gamla THlåtar, och jag sitter faktiskt och lyssnar på en just nu, och oj vad det var länge sen!


Jung Und Nicht Mehr Jugendfrei - Tokio Hotel
Det var min favoritlåt med dom

Jag sitter och chattar med Pooni nu också, lika roligt som vanligt såklart ^^
Ikväll ska vi se på film, för min pappa och storasyster har varit och hyrt en, men jag vet inte vilken det är en. Men jag tror det blir någon bra, för det brukar det bli :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0