Idag snöar det i Stockholm

Det är inte speciellt kallt idag, bara ett par minus, men snön öser ner! Trots det och all snö på marken så är det en väldigt går dag, snön på träden har nämligen smält bort och himlen är mest grå. Inte en så fin dag alltså.


Ge tillbaka snön på träden!

Jag har haft en helt okej skoldag med mentorsträff, engelska och hemkunskap och om en liten stund ska jag iväg till stallet som vanligt. Jag ska faktiskt gå och byta om om bara några minuter, men idag behöver jag inte klä mig så varmt iallafall :)

Jag har inte så mycket mer att berätta just nu. Jag bloggar igen när jag kommer hem från stallet, ungefär vid kvart i sju tiden, tills dess:
Ha det bra! ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, just nu har jag frågestund på bloggen kika gärna in och ställ en fråga eller två :)

2010-01-18 @ 16:31:07
URL: http://soola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0